آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

افزایش20درصدی کشته‌ها ومجروحان تصادفات به دلیل قطع برق

افزایش20درصدی کشته‌ها ومجروحان تصادفات به دلیل قطع برق

 

آذربایجان اؤیرنجی حرکاتی: افزایش20درصدی کشته‌ها ومجروحان تصادفات به دلیل قطع برق رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش 20 درصدی رشد کشته‌ها و مجروحان تصادفات در تهران به دلیل قطعی برق خبر داد.

به گزارش خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ سید هادی هاشمی روز دوشنبه در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی (197) افزود ...

 آمارها نشان می‌دهد به دلیل قطعی برق طی هفته‌های گذشته ناهنجاری‌های ترافیکی و بار ترافیکی حدود 30 درصد، کشته‌ها و مجروحان تصادفات 20 درصد و تصادفات خسارتی 36 درصد در پایتخت افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه 300 نفر نیروی کمکی در این زمینه در اختیار راهور گذاشته شده است، افزود: قرار شده بود 200 تقاطع تهران به UPS مجهز شود که متاسفانه هنوز این طرح عملیاتی نشده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: در تهران 2 هزار و 60 تقاطع مجهز به چراغ راهنمایی رانندگی وجود دارد که از این تعداد 65 تقاطع مهم و حساس است که الزاماً باید این مکان‌ها با چراغ‌های فرماندار مدیریت شوند.

وی با بیان این‌که پلیس در 20 درصد از تقاطع‌ها حضور دارد، گفت: 80 درصد از تقاطع‌ها به وسیله چراغ‌های راهنمایی و رانندگی مدیریت می‌شوند و لذا در زمان قطعی برق در این مکان‌ها با مشکل جدی ترافیک و تصادفات مواجه شده‌ایم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان این‌که در زمان ماه مبارک رمضان پیک ترافیک عصر گاهی تغییر خواهد کرد گفت: هم اکنون‌ پیک ترافیک از ساعت 16:30 تا 22 است که در زمان ماه مبارک رمضان 16:30 تا 20 خواهد بود و از طرفی نیز باتوجه به بازگشایی مدارس در مهر‌ که خود باعث افزایش ترافیک خواهد شد اگر جریان برق چراغ‌های راهنمایی نیز قطعی شود و پمپ‌بنزین‌ها نیز نتوانند سرویس‌های مناسب داشته باشند با ناهنجاری جدی در سطح شهر تهران مواجه می‌شویم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به تشکیل جلسه ویژه برای رسیدگی به وضعیت صف‌های پمپ بنزین در تهران گفت: بر اساس این جلسه که در ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت تشکیل شد مقرر شد با همکاری شرکت پالایش و پخش تهران و برای انتظام بخشی به صفوف پمپ بنزین‌ها از نیروهای پلیس‌یار بسیجی استفاده شود که اجرای این طرح حداکثر تا 10 روز آینده آغاز می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تعداد پمپ‌های بنزین موجود در تهران نصف نیاز واقعی است گفت: این درحالیست که پمپ‌های بنزین پایتخت بیش از 2 برابر استاندارد زیر بار بوده و پاسخگو نیستند.

وی با تاکید بر اینکه در سه دهه اخیر متاسفانه توسعه‌ای در خصوص پمپ‌های بنزین در تهران نداشته‌ایم گفت: این امر موجب بروز صف‌های طویل پمپ بنزین در تهران شده است که در این زمینه نیازمند یک بازنگری جدی هستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد