آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

کنسرت آذربایجانی لغو شده، در سرعین به اجرا درآمد.

کنسرت آذربایجانی لغو شده، در سرعین به اجرا درآمد.

آذربایجان اویرنجی حرکاتی ( اردبیل ) : با وجود آنکه کنسرت موسیقی آذربایجانی علم الدین ابراهیموو (مقام اول مسابقات مقام در آذربایجان) در مشگین شهر چند ساعت مانده به شروع کنسرت از طرف فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لغو گردید، این کنسرت در سرعین به اجرا درآمد. این کنسرت که قرار بود در روزهای شانزدهم و هفدهم  مردادماه در مشگین شهر برگزار گردد و با وجود اینکه حتی بلیط های این کنسرت نیز به فروش رسیده بود، متاسفانه مقامات فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری این کنسرت ممانعت به عمل آوردند. حتی فرمانداری از وزارت ارشاد خواسته بود تا با شکایت از اشخاص ترتیب دهنده این کنسرت، برای اشخاص مذبور پرونده سازی نماید. ولی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از این شکایت صرفنظر کرده است. با این وجود با تلاشهای اعضای این کنسرت این برنامه در شهر سرعین به روی صحنه رفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
savalan یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.jolfa1.blogfa.com

بیرلیک نه دئمکدیر!!!
آذربایجان شرفلی میللتی باجیلار و قارداشلار اوزوز بیلدیینیز کیمی کئچن گونلرده بعضی آلچاق و ساتیلمیش انسانلارین الیله منفور رژیم اوز آخیر گوجون ووراراق تا میللی بایراقیمیزی و میللی لیدریمیزی آذربایجاننین شرفلی میلتینین گوزوندن سالماغا چالیشدیلار. اما آذربایجان شرفلی میللتی بو ساتیلمیش انسانلارین سوزونه دئیر وئرمدن آذربایجان میللی بایراقین آذربایجانین تمام بولگه لرینده یئنیلمز فداییلرینین الیله آسیلدی ومیللی بایراق ومیللی لیدر شانتاژچیلارینا بیر محکم جواب اولدو.و او حالدا بیر سیرا آداملاری کی اوز آماجلارینا چاتمادی وبیر چیرکین یارا اورکلرینده قالدی و باشلادیلار میللی فعاللاری ساتماغا کی بیریسی احمد بی اوبالی کی اوز قارداشلارینی تی ویده ساتدی کی نه اوجوز ساتدی.

(احمد بی هللیک دینمه دانیشما یاساق اولوبدور دینمه یین سنین)


وبو حالدا او فداییلریمیز دوستاخدا هر بیر چتینلیک و اشکنجه لره معروض قالیبلار.واما آذربایجان تمام میلتچیلری گرک بیزده هر حالدا بو چتینلیکلره باخمایاراق ال اله وئراق وبو ۴ اویرنجینین آزاد اولونماسینا گوره الیمیزدن نه گلیرسه اسیرگه میک تا فداییلریمیزی آزاد اولسون.

جولفا فداییلری بیرلیک الین تام سایتلار و درنکلر و پارتیالارا ساری اوزالدیر تا بیر سس و بیر سوز و بیر چاغریشچی اولاق تا اوزومیزی بیر بویوک قیاما هازیرلیاخ.

یاشاسین محبوس فداییلریمیز

یاشاسین وطن اوغروندا چالیشلن اللر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد