آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

آذربایجان اویرنجی حرکاتی

گله جک بیزیمدیر azoyrenci_herekati@yahoo.com

طرح 100 میلیون دلاری ایران برای حل مشکل برق؛ البته در سریلانکا

طرح 100 میلیون دلاری ایران برای حل مشکل برق؛ البته در سریلانکا

 

آذربایجان اؤیرنجی حرکاتی: با هدف افزایش پایداری شبکه توزیع برق، ایجاد اشتغال، افزایش درآمد مردم و برق‌دار شدن بخش وسیعی از مناطق روستایی و کشاورزی سریلانکا؛ طرح ساخت و احداث پست‌های توزیع و خطوط انتقال برق فشار متوسط در سریلانکا با هزینه 100 میلیون دلار به یک شرکت ایرانی واگذار می‌شود

به گزارش شبکه خبر، این طرح را قرار است ...

 شرکت صادرات تجهیزات و خدمات صنایع آب و برق ایران (صانیر ) با تامین منابع مالی و اعتباری بانک توسعه صادرات و تضمین صندوق ضمانت صادرات ایران اجرا کند.

با مبادله این قرارداد و اجرای کلید در دست طرح یک شبکه توزیع با ظرفیت 100 هزار مشترک در مدت 3 سال به شبکه برق موجود در سریلانکا افزوده می شود.

اهداف کلان دولت سریلانکا از اجرای این طرح علاوه بر افزایش پایداری شبکه توزیع برق، ایجاد توسعه اقتصادی اجتماعی در کشور با فعال سازی صنایع وابسته به بخش کشاورزی، بهبود و افزایش درآمد ساکنان و ایجاد اشتغال در فعالیت های وابسته به تولید ملی اعلام شده است.

با اجرای این طرح به بخش وسیعی از مناطق روستایی و کشاورزی برق رسانی خواهد شد.

شرکت صانیر همچنین تیر امسال پس از برنده شدن در مناقصه ای بین المللی موفق به امضای قراردادی 50 میلیون دلاری برای ساخت پست و خط انتقال برق فشار قوی در پاکستان شده بود که تامین مالی آن را بانک ژاپنی انجام داده است.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد